Stichting Young Captain Nederland
De Stichting Young Captain Nederland
De Young Captain Award en het Young Captains Program zijn initiatieven van Stichting Young Captain Nederland. Doel van de Stichting is talentvolle jonge, zakelijk leiders zichtbaar te maken voor een breed publiek en hen ruimte en kansen te bieden om zich maximaal te ontwikkelen.


De Stichting doet dat vanuit de overtuiging dat Nederland schreeuwt om ambitieuze, toekomstgerichte jonge mensen. Vernieuwers, met de durf en daadkracht om buiten de gebaande paden te treden. Met de Young Captain Award en Young Bilderberg Conferentie wil de Stichting een cultuur scheppen waarin dit talent wordt gezien en gewaardeerd. De mannen en vrouwen laten zien die een belofte vertegenwoordigen, die als toekomstige generatie captains of industry een voorbeeld zijn voor anderen. Bestuurders van Dagblad de Telegraaf, Interlace Executive Search en hotel groep Bilderberg, legden in 2004 de kiem voor de Stichting Young Captain. KPMG en ABN AMRO waren direct enthousiast en sloten zich aan. In 2005 reikte de stichting de eerste Young Captain Award uit. Ook de eerste Young Bilderberg Conferentie werd in dat jaar gehouden. De Stichting heeft zich weten te verzekeren van steun van een sterke groep kennispartners en sponsoren, die zich langjarig hebben verbonden.
Partners








Netwerk Partners
